Friday, March 16, 2007

SEBELUM JOIN SWISSCASH...

Hai... seperti biasa hari- hari aku kebanyakknya di habiskan di Internet ,meninjau-ninjau sama ada di mana adanya peluang kerja yang sesuai untuk aku...!!! Argh.... buntu-buntu..... so dalam kebinggungan ntah mana-mana website aku telah jelejahi.... dan aku jumpa berbagai-bagai pogram buat duit ,pogram apa-apa ntah laaaa... HYIP, Autosurf, Baca EMail.. laaa, hantar surat laaa,sistem kutu,sistem cepat kaya laaa, piramid laaa,

Hurmmmm....ahkirnya aku terjebak dengan mereka tu yang mengaburi aku dengan janji2 manis mereka modal kecik laaa tak payah modal laaaa.....
***termenung sekejap bagaimana tiada modal boleh niaga pulak ....***
Akhirnya aku join HYIP.......mula-mula memang manis dan senyum memanjang ....pasal hasil yang masuk memang lebat... tapi ini semua tidak lama (kusangka panas hingga ke petang rupanya hujan di tengahari)
Program HYIP aku tinggalkan...setelah hampir RM5k aku kerugian........

Tidak puas hati dengan kerugian tersebut aku dengan tidak berlengah-lengah mengambil keputusan untuk join Autosurf pulaks....... di pendekkan cerita endingnya sama gakjs RUGI...... Rugi lagi.... aduh..............(keruggian kira-kira RM2k).

REHAT BEBERAPA BULAN DAN BERFIKIR KEMBALI...

Suatu hari sedang membaca paper aku telah terbaca artikel PELABURAN... ermm... baru aku teringat semasa melayari i nternet ada juga terbaca pasal pelaburan ni tetapi yang dalam internet itu bukan pelaburan dalam negara kita ....macam mana yaa.... aku mengambil paper dan memgadap personel komputer aku terus sahaja aku onkan internet ,mencari sumber pelaburan tersebut....
Aku baca dan baca dan bandingkan ada beza yang jelas antara keduanya initu keuntungan nya jauh lebih besar......
Tidak puas hati aku telepon kawan-kawan bertanyakan tentang Pelaburan Internet ini adakah betul atau menipu atau apa- apa ntah....
Ada yang memberi jawapan SCAM (tipu laaa tuu...)
Ada yang beri tahu aku dah join (opsssss)
Ada yang nasihat masuk ASB jer laaa terjamin ...(hehehe)
Ada kawan yang beritahu macam- macam laaa..

Selepas 2 bulan kemudian dan jatuh pada 14 march 2007 aku telah mendaftarkan diri sebagai pelabur yang berdaftar dengan SWISS MUTUAL FUND "SWISSCASH"..

Kenapa...di sini segalanya bermula setelah melihat-lihat keuntungan dan sejarah cermelang syarikat tersebut d
an ada beberapa bukti yang mengukuhkan saya untuk join swisscash tidak seperti investment program yang lain...






















(bukti Register tu... dengan jumlah 1000usd)
kenapa 1000usd bukan 100usd kerana untuk melayakkan mendapat semua jenis -jenis bonus ... panjang ceritanya ni ...

No comments: